MediaMarkt wspiera lokalne organizacje społeczne



Akcja głosowania w nowym sklepie w Gliwicach

„All business is local” – ta idea przyświeca działalności społecznej MediaMarkt w Polsce. Zgodnie z nią, lider rynku elektroniki użytkowej aktywnie angażuje się we wsparcie lokalnych organizacji społecznych. Otwierając nową placówkę sieci w Gliwicach, MediaMarkt po raz kolejny oddał w ręce mieszkańców wybór organizacji, której przekaże darowiznę w postaci sprzętu elektronicznego.


Zaangażowanie w akcje społeczne jest stałym elementem działań lidera rynku elektroniki użytkowej od początku istnienia sieci w Polsce. MediaMarkt jest marką, która nie tylko sprzedaje elektronikę, ale też aktywnie towarzyszy jej użytkownikom – mówi Andrzej Sobolik, Członek Zarządu/Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt. – Zapraszamy ich do świata, w którym odpowiedzialne i umiejętne korzystanie z postępu technicznego podnosi jakość życia i wpływa na zrównoważony rozwój lokalnych społeczności.

MediaMarkt wspiera lokalne organizacje społeczne w każdej miejscowości, w której uruchamiany jest nowy market. Podobnie jest w Gliwicach, gdzie MediaMarkt przekaże wybranym miejscowym organizacjom dostępny w swojej ofercie sprzęt o łącznej wartości 10 000 zł.

Już po raz kolejny firma organizuje głosowanie, w którym mieszkańcy wybierają organizację najbardziej ich zdaniem potrzebującą takiego wsparcia. W ubiegłym roku podobne akcje zostały przeprowadzone w Żorach – gdzie głosami mieszkańców zwyciężył Szpital Miejski oraz w Piasecznie – gdzie zwycięzcą była Fundacja Żyj Aktywnie po 50.

- Wierzymy, że mieszkańcy miasta najlepiej wiedzą, komu powinniśmy pomóc w ramach naszej akcji charytatywnej – mówi Grzegorz Bednarz, Dyrektor Marketu MediaMarkt w Gliwicach. – Z czynnym udziałem naszych pracowników, wybraliśmy trzy lokalne organizacje społeczne - prosimy mieszkańców o oddanie głosu na jedną z nich.

Do udziału w akcji zostały wytypowane: Społeczny Komitet Pomocy Osobom Niepełnosprawnym, Stowarzyszenie „Cała Naprzód” oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych „Hospicjum”.

Głosowanie odbywa się w nowym sklepie MediaMarkt w Gliwicach. Głos można oddać wrzucając otrzymany od kasjera żeton do urny z nazwą wybranej organizacji. Ta, która uzyska największą liczbę głosów, otrzyma sprzęt wartości o 8 000 zł, a każda z dwóch pozostałych – sprzęt o wartości 1 000 zł. Organizacje same wybiorą sprzęt z oferty MediaMarkt, który będzie dla nich najbardziej przydatny.

Głosowanie potrwa do 11 maja, a jego wynik zostanie zaprezentowany w sklepie 17 maja 2017 roku.

Media Markt
(press box)